დაამსხვრიე ციფრული ბარიერები

ჩაუღრმავდით დღევანდელი სამყაროს მოთხოვნილებებზე მორგებულ უახლეს ციფრულ ტექნოლოგიებს ჩვენთან ერთად. თუ ხართ დამწყები პროგრამისტი, ან IT პროფესიონალი და ცდილობთ საკუთარი უნარების ამაღლებას, ჩვენი კურსები თქვენთვის არის! მოემზადეთ კოდირებისთვის, დიზაინისთვის და ინოვაციისთვის ჩვენთან ერთად.

office content 1 office content 2

UI/UX დიზაინი

#გრაფიკა და დიზაინი

კურსის აღწერა

UI/UX დიზაინის კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს საფუძვლიანად შეისწავლოს მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი და ინტერაქტიული გამოცდილებების შექმნა. კურსის განმავლობაში, სტუდენტები გაეცნობიან UI/UX დიზაინის ძირითად პრინციპებს, როგორებიცაა პროტოტიპინგი, ვიზუალური დიზაინის პრინციპები, ინტერაქციული დიზაინის საფუძვლები და გამოყენებადობის ტესტირება. გარდა ამისა, კურსი მოიცავს მობილური და ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკებს, თანამედროვე ინსტრუმენტების გამოყენებას და განვითარებად ტენდენციებს UI/UX დიზაინის სფეროში.

კურსის მიზანი

კურსის მიზანია, სტუდენტებმა მიიღონ კომპლექსური ცოდნა UI/UX დიზაინის სფეროში, რათა შეძლონ მაღალი ხარისხის, მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინების შექმნა. კურსის დასრულების შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ ეფექტურად გამოიყენონ სხვადასხვა დიზაინის ინსტრუმენტები, შეიმუშავონ ინტერაქციული პროტოტიპები, ტესტირონ და გააუმჯობესონ მომხმარებლის გამოცდილება სხვადასხვა პლატფორმაზე.

რას ისწავლი კურსზე

  • UI/UX დიზაინი - შესავალი: გაეცნობით UI/UX დიზაინის ძირითად კონცეფციებს და როლს დიზაინის პროცესში.
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი: შეისწავლით მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინის მნიშვნელობას და მისი წარმატების ფაქტორებს.
  • პროტოტიპინგი: ისწავლით ინტერაქტიული პროტოტიპების შექმნის ტექნიკებს და ინსტრუმენტებს.
  • ვიზუალური დიზაინის პრინციპები: გაეცნობით ვიზუალური დიზაინის პრინციპებს, რომლებიც აუცილებელია მიმზიდველი და ფუნქციური დიზაინის შესაქმნელად.
  • ინტერაქციული დიზაინის საფუძვლები: შეისწავლით ინტერაქციული დიზაინის პრინციპებს, რომლებიც უზრუნველყოფენ გამოყენებადობას და მომხმარებლის კმაყოფილებას.
  • გამოყენებადობის ტესტირება და მომხმარებლის უკუკავშირი: გაეცნობით გამოყენებადობის ტესტირების მეთოდებს და მომხმარებლის უკუკავშირის მნიშვნელობას.
  • მობილური UI/UX დიზაინი: შეისწავლით მობილური პლატფორმებისთვის დიზაინის სპეციფიკას და საუკეთესო პრაქტიკებს.
  • ვებ დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკა: გაეცნობით ვებ დიზაინის უახლეს ტენდენციებს და სტანდარტებს.
  • დიზაინის პრობლემების გადაჭრა: ისწავლით როგორ გადაჭრათ დიზაინის გამოწვევები და შექმნათ ინოვაციური გადაწყვეტილებები.
  • UI/UX დიზაინის ინსტრუმენტები: დაეუფლებით ისეთ ინსტრუმენტებს, როგორებიცაა Sketch, Figma, Adobe XD, რაც დაგეხმარებათ პროფესიონალური დიზაინების შექმნაში.
  • განვითარებადი ტენდენციები UI/UX დიზაინში: გაეცნობით უახლეს ტენდენციებს და ინოვაციებს UI/UX დიზაინის სფეროში.

კურსის შინაარსი

  1. UI/UX დიზაინის საფუძვლები: დიზაინის ძირითადი პრინციპები და მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომები.
  2. პროტოტიპინგი და ვიზუალური დიზაინი: პროტოტიპების შექმნის ტექნიკები და ვიზუალური დიზაინის პრინციპები.
  3. ინტერაქციული დიზაინი: ინტერაქციული გამოცდილების შექმნის პრინციპები და გამოყენებადობის ტესტირება.
  4. მობილური და ვებ დიზაინი: მობილური და ვებ პლატფორმებისთვის დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკები.
  5. UI/UX დიზაინის ინსტრუმენტები: თანამედროვე დიზაინის ინსტრუმენტების გამოყენება და მათი ინტეგრაცია დიზაინის პროცესში.
  6. განვითარებადი ტენდენციები: უახლესი ტენდენციები და ინოვაციები UI/UX დიზაინში.

კურსის ფორმატი

  • ხანგრძლივობა: 40 ლექცია, 120 საათი.
  • ლექციების განრიგი: ორშაბათი, ოთხშაბათი, პარასკევი - 19:00-22:00 სთ.
  • გადაცემის რეჟიმი: ონლაინ, პირდაპირი ტრანსლაცია.
  • პრაქტიკული სამუშაოები: კურსის თითოეული მოდული მოიცავს პრაქტიკულ სავარჯიშოებს, რათა სტუდენტებმა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.

კვირა 1: UI/UX დიზაინის საფუძვლები

ლექცია 1: UI/UX დიზაინი - შესავალი

  • UI და UX დიზაინის ძირითადი კონცეფციები
  • UI/UX დიზაინის მნიშვნელობა ციფრულ პროდუქტებში
  • დიზაინის პროცესი და მისი ეტაპები

ლექცია 2: მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი

  • მომხმარებლის საჭიროებების კვლევა
  • მომხმარებლის პერსონების შექმნა
  • მომხმარებლის მოგზაურობის რუკების (User Journey Maps) აგება

ლექცია 3: UI/UX დიზაინის როლი ბიზნესში

  • მომხმარებლის გამოცდილების მნიშვნელობა ბიზნესის წარმატებაში
  • UI/UX დიზაინის ეკონომიკური ეფექტები
  • კონკურენტული უპირატესობის შექმნა დიზაინით

კვირა 2: დიზაინის ფუნდამენტები

ლექცია 4: ვიზუალური დიზაინის პრინციპები

  • ვიზუალური იერარქია და ფერთა თეორია
  • ტიპოგრაფია და მისი როლი დიზაინში
  • გამოსახულებების და გრაფიკის გამოყენება

ლექცია 5: ფერთა თეორია და მისი გამოყენება UI დიზაინში

  • ფერთა თეორია და ფერთა პალიტრები
  • ფერების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე
  • კონტრა და ჰარმონია UI დიზაინში

ლექცია 6: ტიპოგრაფიის საფუძვლები

  • შრიფტების არჩევა და ტიპოგრაფიის როლი
  • ტიპოგრაფიის იერარქია და გამოყენების წესები
  • ტიპოგრაფიის საუკეთესო პრაქტიკები

კვირა 3: პროტოტიპინგი და დიზაინის პროცესი

ლექცია 7: პროტოტიპინგის საფუძვლები

  • პროტოტიპინგის მნიშვნელობა დიზაინში
  • Wireframes და Mockups-ის შექმნა
  • პროტოტიპების სიზუსტის დონეები (Low-Fidelity და High-Fidelity)

ლექცია 8: დიზაინის პროცესის ეტაპები

  • დიზაინის კვლევა და იდეების გენერაცია
  • სკეტჩინგი და პროტოტიპების შექმნა
  • დიზაინის წარდგენა და უკუკავშირის მიღება

ლექცია 9: ინტერაქციული პროტოტიპების შექმნა

  • ინტერაქციული პროტოტიპების მნიშვნელობა UX-ში
  • პროტოტიპების ტესტირება და გაუმჯობესება
  • ინტერაქციული ელემენტების დამატება

კვირა 4: ინტერაქციული დიზაინი

ლექცია 10: ინტერაქციული დიზაინის საფუძვლები

  • ინტერაქციის პრინციპები და მომხმარებლის ქცევა
  • ინტერაქციული ელემენტების დიზაინი
  • ინტერაქციის სცენარები და მიკროინტერაქციები

ლექცია 11: ნავიგაცია და მენიუების დიზაინი

  • ნავიგაციის პრინციპები და სტრუქტურა
  • მენიუების ტიპები და მათი გამოყენება
  • მენიუების ოპტიმიზაცია მომხმარებლისთვის

ლექცია 12: ფორმების დიზაინი და მათი გამოყენება

  • ფორმების გამოყენება და დიზაინის პრინციპები
  • ფორმების ოპტიმიზაცია კონვერსიისთვის
  • მომხმარებლის მონაცემების შეგროვება და ფორმების UX

კვირა 5: გამოყენებადობის ტესტირება და უკუკავშირი

ლექცია 13: გამოყენებადობის ტესტირება

  • გამოყენებადობის ტესტირების მეთოდები
  • გამოყენებადობის ტესტირების პროცესის ორგანიზება
  • ტესტირების შედეგების ანალიზი და დიზაინის გაუმჯობესება

ლექცია 14: მომხმარებლის უკუკავშირი და კვლევა

  • მომხმარებლის უკუკავშირის შეგროვების მეთოდები
  • კვლევის და მონაცემთა ანალიზის ინსტრუმენტები
  • დიზაინის გაუმჯობესება მომხმარებლის უკუკავშირის საფუძველზე

ლექცია 15: A/B ტესტირება

  • A/B ტესტირების პრინციპები
  • A/B ტესტების დაგეგმვა და განხორციელება
  • შედეგების ანალიზი და გადაწყვეტილებების მიღება

კვირა 6: მობილური UI/UX დიზაინი

ლექცია 16: მობილური UI/UX დიზაინის შესავალი

  • მობილური პლატფორმების სპეციფიკა
  • მობილური მომხმარებლის ქცევა და საჭიროებები
  • მობილური აპლიკაციების დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკები

ლექცია 17: მობილური ინტერაქციის დიზაინი

  • მობილური ინტერაქციული ელემენტების შექმნა
  • ნავიგაციის და მენიუების ოპტიმიზაცია მობილური აპლიკაციებისთვის
  • მობილური ინტერაქციების გამარტივება

ლექცია 18: მობილური გამოყენებადობის ტესტირება

  • მობილური გამოყენებადობის ტესტირების სპეციფიკა
  • ტესტირების მოწყობილობების და მეთოდების გამოყენება
  • შედეგების ანალიზი და დიზაინის ოპტიმიზაცია

კვირა 7: ვებ დიზაინი

ლექცია 19: ვებ დიზაინის საფუძვლები

  • ვებ დიზაინის პრინციპები და სტრუქტურა
  • Responsive Design და მისი მნიშვნელობა
  • Web Accessibility სტანდარტები

ლექცია 20: ვებ კონტენტის სტრატეგია

  • ვებ კონტენტის სტრატეგიის შექმნა
  • კონტენტის ორგანიზება და წარმოჩენა
  • ვიზუალური და ტექსტური კონტენტის ბალანსი

ლექცია 21: Landing Page-ების დიზაინი

  • ეფექტური Landing Page-ის ელემენტები
  • ვიზუალური იერარქია და კონვერსიის გზები
  • A/B ტესტირება Landing Page-ების ოპტიმიზაციისთვის

კვირა 8: დიზაინის პრობლემების გადაჭრა

ლექცია 22: დიზაინის პრობლემების იდენტიფიცირება

  • მომხმარებლის პრობლემების იდენტიფიცირება
  • დიზაინის პრობლემების ანალიზი და პრიორიტეტიზაცია
  • პრობლემების გადაჭრის მეთოდები

ლექცია 23: ინოვაციური გადაწყვეტილებების შემუშავება

  • ინოვაციის მნიშვნელობა დიზაინში
  • კრეატიული პრობლემების გადაჭრის ტექნიკები
  • ინოვაციური იდეების ტესტირება და მათი განხორციელება

ლექცია 24: დიზაინის პროცესის ოპტიმიზაცია

  • დიზაინის პროცესის მონიტორინგი და გაუმჯობესება
  • გუნდის მუშაობის ეფექტურობის გაზრდა
  • დიზაინის ციკლის დაჩქარება და ოპტიმიზაცია

კვირა 9: UI/UX დიზაინის ინსტრუმენტები

ლექცია 25: Sketch-ის გამოყენება

  • Sketch-ის ძირითადი ფუნქციები და ინტერფეისი
  • სიმბოლოების (Symbols) და სტილის გიდების (Style Guides) შექმნა
  • პროტოტიპების და დიზაინის კომპონენტების შექმნა

ლექცია 26: Figma-ს გამოყენება

  • Figma-ს გამოყენების საფუძვლები
  • გუნდური მუშაობის და რეალური დროის კოლაბორაციის შესაძლებლობები
  • პროტოტიპების შექმნა და ტესტირება Figma-ში

ლექცია 27: Adobe XD-ის გამოყენება

  • Adobe XD-ს ფუნქციები და ინტერფეისი
  • ანიმაციები და ინტერაქციული ელემენტების შექმნა
  • Adobe XD-ს და სხვა Adobe ინსტრუმენტების ინტეგრაცია

კვირა 10: განვითარებადი ტენდენციები UI/UX დიზაინში

ლექცია 28: ხელოვნური ინტელექტი (AI) და UX დიზაინი

  • AI-ის გამოყენება მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესებისთვის
  • პერსონალიზაცია და AI-ში დაფუძნებული რეკომენდაციები
  • AI-ს როლი დიზაინში

ლექცია 29: ვირტუალური და გაფართოებული რეალობა (VR/AR) დიზაინში

  • VR/AR დიზაინის პრინციპები და გამოწვევები
  • ინტერაქტიული ელემენტები და მომხმარებლის ჩართულობა VR/AR გარემოში
  • VR/AR აპლიკაციების UX დიზაინის საუკეთესო პრაქტიკები

ლექცია 30: ხმოვანი UI (VUI) და დიზაინი

  • ხმოვანი UI-ს დიზაინის პრინციპები
  • ხმოვანი ინტერაქციის სცენარების შექმნა
  • ხმოვანი ასისტენტების UX დიზაინი

კვირა 11: პროექტის მართვა და შესრულება

ლექცია 31: დიზაინის პროექტის დაგეგმვა

  • დიზაინის პროექტის მიზნების და ამოცანების განსაზღვრა
  • დროის მართვა და პროექტის ტაიმლაინი
  • პროექტის რესურსების და ბიუჯეტის მართვა

ლექცია 32: დიზაინის პროექტის შესრულება

  • დიზაინის პროექტის განლაგება და ეტაპების შესრულება
  • გუნდის კოლაბორაცია და კომუნიკაცია
  • დიზაინის შედეგების მონიტორინგი და კორექტირება

ლექცია 33: დიზაინის პროექტის საბოლოო განხილვა

  • დიზაინის დასრულებული პროექტის განხილვა
  • მომხმარებლის უკუკავშირი და მისი ანალიზი
  • პროექტის დოკუმენტაცია და შეჯამება

კვირა 12: UI/UX დიზაინის პროექტები

ლექცია 34: პროექტის იდეების გენერაცია

  • პროექტის იდეების შექმნა და შემოქმედებითი პროცესები
  • იდეების შეფასება და შერჩევა
  • პროტოტიპების და კონცეფციის დოკუმენტაციის შექმნა

ლექცია 35: დიზაინის პროექტის პროტოტიპირება

  • პროტოტიპების შექმნა და ტესტირება
  • პროტოტიპების ინტერფეისის და UX ანალიზი
  • საბოლოო პროტოტიპის შერჩევა და დამუშავება

ლექცია 36: დიზაინის პროექტის განხორციელება

  • დიზაინის პროექტის დეტალური განხორციელება
  • ტექნიკური გადაწყვეტილებების მიღება
  • დიზაინის პროექტის საბოლოო წარდგენა

კვირა 13: დიზაინის პროექტების პრეზენტაცია

ლექცია 37-38: დიზაინის პროექტის პრეზენტაცია

  • სტუდენტების დიზაინის პროექტების პრეზენტაცია
  • მიღწევების განხილვა და შეფასება
  • ჯგუფური განხილვა და უკუკავშირი

ლექცია 39-40: დიზაინის პროექტის შეფასება და შეჯამება

  • დიზაინის პროექტების საბოლოო შეფასება
  • პროექტის შედეგების ანალიზი და დასკვნები
  • კურსის შედეგების შეჯამება

რეგისტრაცია კურსზე

"UI/UX დიზაინი"

🧑🏼‍🏫
40 ლექცია
🕙
120 საათი
📅
14 კვირა

ხანგრძლივობა

4

თვე

1,050 ₾ -ის ნაცვლად 20% -იანი ფასდაკლება