ჩაუღრმავდით დღევანდელი სამყაროს მოთხოვნილებებზე მორგებულ უახლეს ციფრულ ტექნოლოგიებს ჩვენთან ერთად. თუ ხართ დამწყები პროგრამისტი, ან IT პროფესიონალი და ცდილობთ საკუთარი უნარების ამაღლებას, ჩვენი კურსები თქვენთვის არის! მოემზადეთ კოდირებისთვის, დიზაინისთვის და ინოვაციისთვის ჩვენთან ერთად.
ბიზნესის ადმინისტრირების კურსი შექმნილია მათთვის, ვისაც სურს საფუძვლიანად გაერკვეს ბიზნესის მართვისა და ორგანიზაციის მუშაობის საფუძვლებში. კურსი მოიცავს მენეჯმენტის, ფინანსების, მარკეტინგის, ადამიანური რესურსების მართვისა და ოპერაციების მართვის ძირითად პრინციპებსა და სტრატეგიებს. ასევე, სტუდენტები გაეცნობიან ბიზნესის სტრატეგიულ დაგეგმვას, თანამედროვე ტექნოლოგიებსა და ინოვაციებს, რაც დაეხმარებათ წარმატებით მართონ ბიზნესი.
კურსის მიზანია, სტუდენტებმა მიიღონ კომპლექსური ცოდნა ბიზნესის ადმინისტრირების სხვადასხვა სფეროში და შეძლონ ამ ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება. კურსი აერთიანებს მენეჯმენტის თეორიებსა და პრაქტიკულ მიდგომებს, ფინანსების ანალიზსა და მართვას, მარკეტინგის და გაყიდვების სტრატეგიების შემუშავებას, ასევე ადამიანური რესურსების და ოპერაციების მართვის საუკეთესო პრაქტიკებს. კურსის დასრულების შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ მიიღონ სტრატეგიული გადაწყვეტილებები, მართონ გუნდი და განავითარონ ბიზნესი.
კურსი მოიცავს შემდეგ ძირითად თემებს:
ლექცია 1: ბიზნესის ადმინისტრირების ძირითადი პრინციპები
ლექცია 2: ორგანიზაციის გარემო და გარე ფაქტორები
ლექცია 3: ლიდერობა და მენეჯმენტის სტილები
ლექცია 4: მენეჯმენტის ფუნქციები და როლები
ლექცია 5: დროის და პროექტების მართვა
ლექცია 6: გადაწყვეტილების მიღება და პრობლემების გადაჭრა
ლექცია 7: ფინანსური ანალიზის საფუძვლები
ლექცია 8: ბიუჯეტის დაგეგმვა და მართვა
ლექცია 9: ფინანსური რისკების მართვა
ლექცია 10: მარკეტინგის საფუძვლები
ლექცია 11: ბრენდინგი და პოზიციონირება
ლექცია 12: გაყიდვების სტრატეგიები და ტექნიკები
ლექცია 13: HR მენეჯმენტის საფუძვლები
ლექცია 14: გუნდური მუშაობა და კომუნიკაცია
ლექცია 15: HR სტრატეგიები და სამართლებრივი საკითხები
ლექცია 16: ოპერაციების მართვის საფუძვლები
ლექცია 17: ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვის მართვა
ლექცია 18: Lean და Six Sigma პრინციპები
ლექცია 19: სტრატეგიული დაგეგმვის საფუძვლები
ლექცია 20: SWOT და PEST ანალიზები
ლექცია 21: სტრატეგიული ინიციატივების მართვა
ლექცია 22: ციფრული ტრანსფორმაცია ბიზნესში
ლექცია 23: მონაცემთა ანალიზი და ბიზნესის ინტელექტი
ლექცია 24: ინოვაციების და ტექნოლოგიების მართვა
ლექცია 25: ბიზნეს შემთხვევების ანალიზი
ლექცია 26: კომპანიის მაგალითების განხილვა
ლექცია 27: ბიზნესის სტრატეგიული განვითარება
ლექცია 28: პროექტის დაგეგმვა და ორგანიზება
ლექცია 29: პროექტის შესრულება და კონტროლი
ლექცია 30: პროექტის პრეზენტაცია და შეფასება
ხანგრძლივობა
3
თვე