ჩაუღრმავდით დღევანდელი სამყაროს მოთხოვნილებებზე მორგებულ უახლეს ციფრულ ტექნოლოგიებს ჩვენთან ერთად. თუ ხართ დამწყები პროგრამისტი, ან IT პროფესიონალი და ცდილობთ საკუთარი უნარების ამაღლებას, ჩვენი კურსები თქვენთვის არის! მოემზადეთ კოდირებისთვის, დიზაინისთვის და ინოვაციისთვის ჩვენთან ერთად.
კოპირაითინგის კურსი შექმნილია მათთვის, ვისაც სურს დაეუფლოს მარკეტინგული და სარეკლამო ტექსტების შექმნის ხელოვნებას. კურსი მოიცავს წერითი უნარების განვითარებას, პროდუქტის და ბრენდის აღწერის ტექნიკებს, SEO ტექსტების შექმნის მეთოდებს და სოციალური მედიისთვის უნიკალური კონტენტის მომზადებას. კურსი ასევე ფოკუსირდება სარეკლამო კამპანიების მართვასა და თანამედროვე ტენდენციების და საუკეთესო პრაქტიკის განხილვაზე. კურსის განმავლობაში სტუდენტები შეისწავლიან კოპირაითინგის ყველა მნიშვნელოვან ასპექტს და შეძლებენ ამ ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას.
კურსის მიზანია, შეძლონ ეფექტური მარკეტინგული და სარეკლამო ტექსტების შექმნა. კურსი აერთიანებს თეორიულ და პრაქტიკულ ცოდნას, რომელიც აუცილებელია თანამედროვე მარკეტინგულ გარემოში წარმატების მისაღწევად. კურსის დასრულების შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ შექმნან დამაჯერებელი და ეფექტური ტექსტები, რომლებიც მიზანმიმართულად მიმართულია ბრენდის, პროდუქტის ან სერვისის პოპულარიზაციისთვის.
კურსი მოიცავს შემდეგ ძირითად თემებს:
ლექცია 1: კოპირაითინგის საფუძვლები
ლექცია 2: კოპირაითერის როლი და უნარები
ლექცია 3: კოპირაითინგის პროცესი
ლექცია 4: დამაჯერებელი ტექსტების წერა
ლექცია 5: სტილისა და ტონის მართვა
ლექცია 6: რედაქტირება და ტექსტის გაუმჯობესება
ლექცია 7: მარკეტინგული ტექსტების შექმნა
ლექცია 8: სარეკლამო ტექსტების შექმნა
ლექცია 9: მულტიმედია კოპირაითინგი
ლექცია 10: პროდუქტის აღწერა
ლექცია 11: ბრენდის აღწერა და პოზიციონირება
ლექცია 12: პროდუქტის აღწერის ფორმატები
ლექცია 13: SEO კოპირაითინგის საფუძვლები
ლექცია 14: კონტენტის ოპტიმიზაცია საძიებო სისტემებისთვის
ლექცია 15: ბლოგები და სტატიები SEO-სთვის
ლექცია 16: სოციალური მედიის პლატფორმების ანალიზი
ლექცია 17: სოციალური მედიის პოსტების შექმნა
ლექცია 18: სარეკლამო კონტენტი სოციალური მედიისთვის
ლექცია 19: სარეკლამო კამპანიის დაგეგმვა
ლექცია 20: სარეკლამო კამპანიის განხორციელება
ლექცია 21: სარეკლამო კამპანიის შედეგების ანალიზი
ლექცია 22: კოპირაითინგის თანამედროვე ტენდენციები
ლექცია 23: შინაარსობრივი მარკეტინგი
ლექცია 24: კოპირაითინგის ეთიკა და სამართალი
ლექცია 25: წარმატებული კოპირაითინგის მაგალითები
ლექცია 26: ბრენდების მაგალითების შესწავლა
ლექცია 27: კლიენტებთან მუშაობის მაგალითები
ლექცია 28: პროექტის დაგეგმვა და ორგანიზება
ლექცია 29: პროექტის შესრულება და კონტროლი
ლექცია 30: პროექტის პრეზენტაცია და შეფასება
ლექცია 31-33: ინდივიდუალური და ჯგუფური პროექტების პრეზენტაცია
ხანგრძლივობა
3
თვე